they say, the more you give the less you have to carry.

Långfredag, idag har jag och mamma varit på landet och jag köre bil för första gången på över ett år. Körde inte på en endaste liten katt. Fint, nu slipper jag köra på ett år till!
Sen har vi bosatt oss i soffan med påskägg och harrypotter!

Igår var en så himla fin dag. Jag åkte hem till pappa där det blev kramkalas.
Jag och hanna hejade på Timo i så ska de låta, sen spelade vi spel, drack kaffe och pratade om januari. Vi han inte prata om februari och mars, kanske får bli imorgon!
På kvällen mötte jag upp Zandra och Elin för en mysig matkväll på Rosalies. Helt fantastisk att vara samlade igen efter ett år av resande runt om i världen! Mera av det.












Zandra och elin fastnade inte på bild med det gjorde en trött katt!
Nu är det snart solsidan som tydligen ska vara bra..
Cecilia: "Kolla på de här, det är roligt!"
Okej, vi ger det en chans!

Imorgon är det gladpåsk.


Kommentarer
Postat av: Cissi

så bra att jag säger att det är bra, när jag inte har sett det själv..haha!

2010-04-05 @ 13:44:13
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0