små funderingar över sommaren.

idag kom jag på ännu en fin sak med sommaren. Nämligen sommar i p1. Alla dessa sommarpratande personer, kända såväl som okända. De är perfekta njutningen när man åker bil, eller när man har en sån där dag då man helst ligger i soffan med noll ork att röra sig. Då kan man lyssna samtidigt som man blundar. Ja, de är sommar de.

OCH jag har ju faktiskt en veckas semester. Vecka 26.
Peace & Love veckan. Tänk, fem vänner i en bil påväg mot festligheter som kommer överträffa de mesta skulle jag tro. Musik och dans. Vin och öl. Kramar och tokigheter. Jag ska nog införskaffa en engångskamera och försöka fånga allt med den. Om någon skulle få för sig att vara lite rund under fötterna och hälla öl över den så gör det ju inte så mycket. De är bra grejer. Annat som är bra är att jag redan hittat mina favoritshorts inför sommaren, jag gissar att dom kommer få följa med till borlänge. KALASFINT!





Kommentarer
Postat av: Cissi

är du rädd?! MUUUUUUU!

2010-04-16 @ 13:18:12
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0