andas vårluft.

Ja, nu är det vår. Och det är det finaste på året, när man kan börja ta av sig vinterjackan och börja damma av sommarklänningarna som blivit bortglömda under vinter. Åh, dans i benen också! Så jag hoppas på en massa dans på lördag med stockholmsflickorna. JAG SAKNAR ER. Ser verkligen fram emot den här vår/sommaren. Den kommer nog bli outstanding. Peace&love, kan man längta mer? Nej, åh, åka bil med massa bra musik och vinet och ölen i bagaget tillsammans med en massa snygggt. Kanske får mina prickiga stövlar följa med!?
Jaja, idag har jag och Zandra varit och simmat, sen tog jag och mamma en långpromenad till naturenshus där vi kalasade på glass. Sen gick vi till affären, köpte mat och hårfärg. Va så himla när att köpa rött, men ångrade mig i sista sekund och tog en brun/röd istället. Hoppas de blir bra.
Nu ska vi dricka rödvin. För det är en fin söndag och ja, livet är bra.

Hoppas ni har en fin vårsöndag.
Imorgon ska jag söka till en och annan folkhögskola trotts att jag vet innerst inne att jag nog inte kommer börja plugga i höst. Sen ska jag lämna in mina skor för omklackning, lämna tillbaka ett par shorts (fanns finare på åhlens), köpa blomiga fina brödformar på åhlens som jag ska baka bröd i. Ja, en bra måndag. Fiiiiinafisken.



Det jag önskar mest är ett schema som säger att jag är ledig den där helgen då
jag skulle vilja ta med mig sötingen ovan till London. Ja, det önskar jag mest.


Kommentarer
Postat av: ellen

åh, vad ska du söka för skolor?

folkis är det finaste som finns och att kalla det plugg är knappt godtagbart ;) hihi

2010-04-11 @ 17:49:32
URL: http://ellensofiaalstrom.blogspot.com
Postat av: Gabbi

åh ja, kom till london! :D

2010-04-11 @ 21:36:15
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/
Postat av: Cissi

iiih! puss!

2010-04-12 @ 14:47:23
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0