söndagsångest.

söndag. Ingenting gjort. Ångesten är total.
Jag längtar så efter helgen då jag ska till örebro.
Veckan kommer bli bra. mycket ledigt vilket är skönt, för sinnet och ryggen.
jag vill så gärna boka london nu. så imorgon gör jag nog det. fint.

gårkvällen var mycket trevlig, emma A bjöd på godsaker.
Sen blev det lite otipat en spontan utkväll på debaser slussen med ida, johanna, emma och lucas.
Kvällen slutade i köket med falk å lucas. Det efter en galen bilresa med ljuvsång från baksätet.
snällalbin hämtade oss. yay.

veckans mål: sy upp en hel massa gamla tyger som tar plats.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen! Längesen, hoppas allt är bra med dig i Stockholmet. Följer din blogg troget : )



Jag skriver till dig av en speciell anledning.



Vet inte om Carina (tror Lotta har skvallrat för henne) har berättat att jag börjat jobba som hud&makeup-konsult åt ett företag som heter Mary Kay. Hudvården och mineralsminket är underbart och har gjort mirakel med min ny.



Nu kommer vi till dig -

Jag visar produkterna genom hemmaklasser om 2-6 personer. Om du vill vara värdinna får du 200 kr att handla vad du vill för i sortimentet. De tjejer du bjuder har 10 % på allt. De kanske kan vara något? De är ju inget köptvång och det brukar vara en jättemysig kväll.



Antingen skulle du kunna ha det i Stockholm (jag jobbar ju där med) eller så har du det för brudarna i Örebro. Det brukar vara jätteuppskattat som antingen förfest eller bara myskväll med tjejerna.



Fundera på det! Vore kul att träffa dig : )kram, Emma Iggström

2009-09-14 @ 00:06:54
URL: http://popsickness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0