och världen förtjänar inte dig.

Måndag. Ledig. Det är allt bra.
Jag tog med mig min dagbok och åkte in till city för att göra något som jag sedan glömde bort. Så jag åkte hem igen, men staden är alltid fin dagar som denna, när solen skiner över stockholm, när man från götgatans top ser globen som ser ut som en stor snöboll. jag letar efter den perfekta mössan.
Jag letar biljetter till london.
Jag lämnar sverige den 17 okt. det blir fint de, att se sverige försvinna genom de små flygplansfönstren.
Det är vad jag behöver. Och New york är bokat.
Jag lämnar sverigen ännu en gång den 20 nov. de blir fint, om inte finast.

Idag undrar jag om jag kommer få kramas i höst, om jag kommer få stå med ett par fina höstskor på en massa färgglada löv och kyssas i höstnatten. det är vad jag undrar idag.


jag lyssnar på fina Tiger lou låtar idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ska du åka lilla sara??

2009-09-09 @ 08:42:08
Postat av: ellen

åh rasmus kellerman <3

2009-09-09 @ 08:44:57
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0