jag är tillbaka i verkligheten igen.

Äntligen är jag och musiken tillsammans igen.
Det har jag snällaste i världen hampuz att tacka. yay.
Spotify finns nu på min dator och jag lysssnar sönder tingsek lite till.
Jag ska nog erbjuda mig att bära all packning när vi cykelsemestrar på öland. haha.
kanske inte förresten. den får stig ta på sig! Lalala.

Stig är det bästa namnet som finns. alla mina bra saker heter stig.
Även hampus cykel och klevas nalle har fått det fina namnet.
Min bästa stig är min symaskin som just nu syr en höstkjol som jag ska ha på kalaset hos farmor på lördag.
puss!


Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag saknar "like"-knappen:D

2009-09-01 @ 23:03:09
Postat av: Cissi

pussepussepusssss! du är finast!

2009-09-02 @ 16:41:50
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0