Jag antar att det är höst nu.

Jag vet inte vad som händer, jag tycks missa allt. Fast ändå är jag så närvarande.
Jag frågar mig fortfarande vart maj och våren tog vägen. Vart tog sommaren vägen.
Jag vet inte. åh vad det känns betungande. Men hösten tycks vara här nu, så jag får väl
se till att ta vara på den från första början den här gången.
Jag orkar inte fråga vart tiden tog vägen. Jag har nog med att fråga mig själv vart du tog vägen.

Imorgon åker jag till Örebro. Till min fina familj och min förtjusande Zandra.
Jag tänkte fårga hår (inte rött än, inte redo) gå på bio med mammi, baka kaka till pappa.
Planera NewYork. wii. Och bara njuta av att vara hemma. Få hemlagad mat. Ljuvligt.

Den här veckan har som vanligt gått galet fort. Jag har sytt en massa. En balklänning. en vanlig klänning och två kjolar. ih det är så kul.
Jag har dock inte träffat så mycket folk som jag kanske hade hoppats på. förlorade kramar.
men jag har fått mig ganska många också. jaja. Veckan har varit fin.
Och jag kom just på vad jag drömde, den bara kom upp i huvudet igen.
Fint.


Gotland är för himla fint. på våren. nu är det höst. förtjusande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0