Den trejde.

tredje september och jag undrar vart sommaren tog vägen. Jag vill bara ha det som varit, ha den där dagen vid strandren en dag till.
Jag är just nu ganska trasig, jag vet inte vem jag är, jag tappade bort mig själv någonstans mellan juli och augusti. jag tror att en del av mig är kvar vid fiskehamnen på öland. sittandes med en skrivbok i handen. jag gjorde ett försök att fånga ett ögonblick. det gick inte. jag försökte fånga en känsla av lycka. jag lyckades inte.
jag var lycklig där. jag är lycklig nu, men inte riktigt samma.
den känslan av att vara helt lycklig, sådär lycklig att man bara ler.
åh vad jag bara vill härifrån. mest bara ifrån jobbet som gör mig till någon slags bitter ilsken människa.
bara ta mig hand och ta mig härifrån.
"Mister, visa mig den maximala hastigheten!
Vart du vill, så fort du kan.
Håkan hellström imrogn på grönan kommer bli fint!







Kommentarer
Postat av: Andréa

Kom ner till mig så ska jag ge dig en stooor kram!

2009-09-03 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0