vissa dagar är bra dagar, andra mindre bra.

Joshua Radin - Closer.
Det gör på något konstigt viss så otroligt ont att lyssna på den här låter.
Den spelas om och om igen på min spotify.
Jag antar att jag tycker den är så vacker att det gör ont.
För ont gör det, och ändå kan jag inte sluta lyssna.

Helgen,
örebro bjöd på mycket fint.
Min kära mor är antagligen den roligaste kvinnan i världen.
Och antagligen den kvinna som har mest sjalar i örebro.
Jag köpte nya mössor och en randig tröja.







Mamma: - Den här radio kanalen är ju jätte bra!
Sara: - Men vi lyssnar ju på Spotify?
Mamma: Nä, den heter typ joshs radio!
Sara: (får inte fram ett ord utan har nog med att dö av skratt)
Mamma: Vad nu då?
Sara: JOSHUA RADIN!! Det är en artist som just nu spelas ur spelalistan som heter JOSHUA RADIN!





Kommentarer
Postat av: Hampus

Ge din mor en bamsekram från mig, för jag ramlade av stolen av skratt. Nästan iaf. :)

2009-10-12 @ 22:24:17
Postat av: Cissi

pusspusspuss mitt hjärta. vill vara i london med dig inte här med massa plugga :( men vi ska iaf på Melissa! (synd att du missar Willy:s lösgodis för 3,90 denna vecka! ;) hoppas jag får ett vykort, annars blir jag besviken. sen får du komma hit o dricka te.

2009-10-20 @ 12:47:54
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0