mitt musikhjärta har hoppat sig trött.

Jag åkte och köpte den. ih. Och det gjorde jag så rätt i. Ljuvliga toner för örat.
Nu sitter jag här med kaffekoppen och restless soul på högsta volym. Sa jag att jag njuter till max av livet just nu? Det gör jag ialla fall.

Och jag kollade just in på tingseks hemsida, det första jag ser är att han kommer och spelar på Debaser medis den 22 okt. Ett musikrus genom hela kroppen, och jag springer och letar upp någons kalender( då min fortfarande är i örebro, dumt nog). Får tag i johannas, slår upp 22 okt. Ser att det är en torsdag, jaaaaaaa, sen kommer jag ju på att jag kanske jobbar, och fortfarande ligger min rosa kalender i örebro. tänk tänk tänk.
Efter ett tag kommer jag ju på att det är samma dag som jag kommer hem från London, och den kvällen jobbar jag. Besvikelse på hööög nivå.
Minuterna går.. sen kommer jag på att det var på mitt gamla schema jag skulle jobbat kväll. Men inte på de nya, därför tog jag ett senare flyp på torsdagen. Hjärtat är i full gång att hoppas.
När är jag hemma då? ja, de står ju i den där hopplösa kalendern. gaaah.
humöret har inom dessa tio minuterna växlat mellan så mycket känslor att jag blivit helt utmattad. pust.
Så just nu hoppas jag på att min mamma ringer ikväll och säger att jag är hemma i tid till TINGSEK.
Det  som är synd är att hon är i London då, så att få ihop en mamma/tingsek kväll går inte. synd.




Juste, jag fick en bok av en tant på tåget idag. Hon hade precis läst ut den och ville inte ha den.
Jag frågade om den var bra och hon svarade att den var underhållande. Jag tror jag ska läsa den.
Festligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0