Good vs Bad.

gårdagen.
Det var jobb. Sen kom Hampus och hälsade på, det blev tacopaj och ÖL.
ja, jag skulle då lära mig dricka öl. Vilket gick helt strålande enligt mig då!
Sen såg vi på bonde söker fru också, och det kommer bli hur kul att följa i höst.
Go malin. tihi.




Nu. sitter hemma hos ida.
Det finns en ganska stor chans att vi bokar en resa nästa vecka.
Helt galet fort det här kom, men man lever bara en gång och jag vill verkligen ut och se världen.
Alltså, tre månader i asien/kina. jag dör vad bra.
hoppas allt löser sig bara. Det måste helt enkelt lösa sig.

Kommentarer
Postat av: Issa

2009-10-09 @ 13:23:58
Postat av: issa

gör det ni kommer inte ångra det. ohh asien vad avundsjuk jag blir, thihi <3

2009-10-09 @ 13:24:53
Postat av: Hampus

Mkt trevlig kväll:)

Såfall måste du se Ankor Vat åt mig i kambodja! Om ni är i den trakten:)

2009-10-09 @ 20:06:07
Postat av: Issa

awww det låter ju mysigt. jag har det bara bra, skolan rullar på och även volleybollen, vi spelade mot engelholm idag. sista träningsmatchen, snart börjar säsongen igen och med detta har man ingen fritid. du vet ju hur det är men som tur bor jag nu med patrik gör allting så himla mkt enklare. hoppas vi syns när vi kommer upp och spelar mot sollentuna. våre jätte nice. puss puss fina du.

2009-10-10 @ 16:39:55
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: b & v

NU HAR ÄVEN APIECEOFSISTERS HAKAT PÅ TRENDEN MED LÄPPINGREPP!

Kika in på vår blogg vad du tycker om våra nya läppar. Hot or not?

(Men please, säg inte att vi härmar Kissie och Amir, för tro oss det gör vi inte...!)

HTTP://APIECEOFSISTERS.SE

2009-10-10 @ 17:40:06
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0