Coming back in from the cold.

Dagen har varit kalas. Jobbet var oroande glädjegivande. Men jag kommer inte förbli en ica tjej. Kanske är det just därför jag kan se något fint i att jobba på ica just för att jag vet att det inte kommer vara förevig.

Ikväll är en underbar kväll. Den ska spenderas i soffan.
Enbart i soffan, hela kvällen lång.
TV tablån är också rogivande kvällen till ära.
Halv åtta hos mig- jag kan nästan tycka det är ganska roande när Helge pratar och pratar och pratar lite till. Och hans dåliga skämt är ju så dåliga att de bli roliga.
Äntligen hemma- Jag föredrar ju roomservis, men vad gör man när 4an är den enda kanalen man har?
Martin och gänget är ändå ganska inspirerande. 
House- All ära till schultz som fått mig börja kolla på den något bittra men charmiga doktorn.  

Kvällens goda blir glass med mango.
Även en och annan karamell.
vardagslyx.

Jag har även hittat höstens favoritté. Masala chai från willys. ljuvligt.
och så luktar det papperkaka också.


Juste, Kent släpper nytt den 6 november. Och de bästa, namnet är RÖD.
Åh så fint.


Kommentarer
Postat av: Cissi

fast vet du, jag skulle vilja ha en rosa kappa och en rosa mössa, fast mest om du ville sy den! och du; jag ska på kalas hos Peters vän den 17 (nästa lördag) är min kjol klar då? hihi. sentycker jag att du förtjänar all vardagslyx som finns! och Röd är bara för dig. :)

2009-10-07 @ 17:07:20
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: issa

hej sara.fina bilder du har<3är allt bra i 08-landet?;-)du är saknad kram issa

2009-10-07 @ 17:33:15
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: ellen

din nya kamera klär dig.

puss :)

2009-10-07 @ 23:06:32
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: Emma

Sötis! När ska vi hänga? Vad ska du göra i helgen?

PUSS OCH KRAM

2009-10-08 @ 13:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0