.

jag dör. just nu är en stor äcklig svart spindel på väg över golvet.. min dagbok ligger på glovet! detta kommer inte sluta vackert. Om den inte försvinner snart måste jag nog väcka min kära mor så jag vågar ta mig från soffan till mitt rum! alltså, jag måste nog söka hjälp för det här. det är inte hälsosamt. åh nejnejnej nu är den fruktansvärt nära min dagbok. och jag vågar inte gå så nära så jag kan ta bort den! varför kommer dom bara när jag inte har någon som kan rädda mig i närheten! jag dör! nu samlar jag mod så jag kan springa över vardagsrumsgolvet till hallen! och den har försvunnit nu, dvs den kan vara precis var som helst!

okej, allt annat jag skulle skriva har liksom tappat sin glans. tar det imorgon! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0