té och bullar hos farmor.

Att åka till farmor och farfar är bäst ibland.
Farfar hade räkningar att skriva så jag och farmor drack té och åt bullar, många bullar.
Ultimata underhållnignen. Skvallra och skratta med farmor, världens sötaste tant.
Vi pratade om vårt favorit program, Wildkids. Deras höjdpunkt på dagen.
Jag tycker om tanken att bli gammal, fika på bullar och kolla på barnprogram.





Okej, den blonda har varit borta allt för länge nu, från minst ett samtal per dag till inget på en månad. Tur att kvinnan kommer hem snart. Den andra är hemma nu, men åker till USA i ett år. Det blir så mycket saknad bara. 
Men, vilka babes!



På lördag åker jag och lovisa till Falköping.
Vilken lycka att få hälsa på i huset där Karin, vår rara vän bor.
Hjärta.

Jag har tappat bort mina nördglasögon! Typiskt.


Kommentarer
Postat av: karin

Hjärta på det!

Jag lääängtar! ;D

2009-01-22 @ 22:21:45
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Hampus

Exotiskt att aka till falkoping:P

2009-01-23 @ 07:05:22
URL: http://asphage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0