26 januari!

Helgen var fantastiskt bra. Träffade så mycket härliga personer som jag har saknat. Karin&lovi, bästa.
Kändes konstigt att vara tillbaka i volleybollhuset och att allt var precis som vanligt fast vi inte bor där. Matchen på söndagen gick bra. Roligt att se hur bra vi kan spela. Heja sollentuna. Nästa besök i Falköping blir nog den 5 juni, då tar 90:orna studenten. Vilken fest. 

Idag åkte min älskade älskade vän Elin till USA.
Jag kommer sakna så att det gör ont.


.








Imorgon ska jag sy en djungelklänning.

Kommentarer
Postat av: karin

Det var helt bäst att ha er här!!!

Och jag längtar redan efter att få se er igen! :D

Hoppas jag har tid att komma upp till er nån gång i vår :)

PUSS hjärtat <3

2009-01-26 @ 22:52:59
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: luoi

puss på dig min skatt

2009-01-26 @ 23:35:49
URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: elin

åå jag kommer skna dig så med gullet! finns ingen som du, du är bara underbar!

2009-02-09 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0