.

Vilken underbar dag. perfektion.

Mamma kom upp till stockholm dagen till ära, vi åt prinsesstårta till frukost, promenerade längs okända gator på söder. Åt ljuvligt smakande mat, öppnade bedårande presenter. Det var en kalas dag. Min kära mor är bäst.
Tack Elin för jätte fina presenter. PUSS. Hoppas USA är bra och att du trivs.

Fick även ett gammalt klockur som var min gammelfarfars. Det tyckte jag om.
Pengar och böcker, klänning och dikt. tack tack tack.

Träningen gick bra, och när vi kom hem väntade världens finaste mys fika.
Cissi, Elli och Peter hade fixat så fint.
Jag säger tack Elli för den finaste termosen som finns. är säker på det, för den var verkligen fin.
Tack Cissi ( +mamma Marie) för den fina KENT boken, uppskattas hur mycket som helst, som sagt inget man köper själv men gärna vill ha. En perfekt present helt enkelt.
Tack Peter för det väldigt fina kortet och en mumsig Prinsesstårta. Vilka godingar jag har här i huset.
Tack alla andra för fina sms och allt. Kalas på Engelbrektsväg6 på Lördag. (tid ej bestämd) Välkomna.

Kvällen avslutades med GossipGirl,
åh vilken bra födelsedag. Och jag är 20 år. hurra hurra.

Örebro imorgon. Och bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Hampus

Grattis:D I efterskott:P



Hoppas du hade en bra dag. Eller det verkar ju som om du hade det. Kan aven gladja dig med att det regnade har.:P

2009-02-04 @ 04:40:06
URL: http://asphage.blogg.se/
Postat av: Issa

ohh vad mysigt det làter:)gossip girl äger hihi:)jag kan tipsa dig en annan bra serie the city man kan kolla det pà mtv.com och det handlar om whitney som drar till NYC och jobbar för diane von furstenberg helt underbar serie:)puss puss

2009-02-04 @ 17:18:12
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: Michaela

HAHA sara! jag tror det där var spanska :) Men jävel vad bra vi är.

2009-02-05 @ 20:51:26
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0