.

P3 spelar konsert med Death cab for cutie. Folk sjunger med, det skriks och folk är glada. Det är en viss känsla. Jag får bara hälften, vill vara där, se och skrika. Men men, det får väl gå bra att sitta hemma och sjunga med. Ljuv sång, tur att Elli och Cissi inte är i närheten.










Idag har jag varit ute och promenerat i det fina vädret, varje dag med sol är bra dagar. Har även sytt en klänning. Brev faktiskt nöjd, kommer att användas i sommar med bruna ben till. jag längtar så mycket, så mycket. Sommardagar är det bästa jag vet.










Ikväll, sista kvällen som 19åring.
Imorgon kommer bli bäst.
Onsdag, Örebro! bäst. <3


Kommentarer
Postat av: Zandra

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VÄN! <3

2009-02-03 @ 16:26:21
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Michaela

grattis på födelsedagen sara! eller, Buon Compleanno, som vi säger på italienska. (och ja, jag googlade) hoppas du har en bra dag i alla fall!

Kram

2009-02-03 @ 18:23:38
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0