.

Igår var det dags att dansa ur allt party i kroppen. Och jag tror minsan att alllt kom ut, vilken kalaskväll.
Dagen började med SM-Kval. Vi kom tvåa.
På vägen hem var det bara att ladda om, glömma alla smärtor och trötta ben.
Partykläderna på och sminket på, musiken på och alla partyglada började komma.
åh, vad mycket bra folk som omringade mig igår, lite extra plus för ellen som tagit sig till storstan. happyface.
Sen var det dags att ta tåget in till staden där vi gick till ace och dansade i flera timmar.
Härlig dans till HåkanH och Justice vs Simian. ah, jag älskar att dansa. Mer dans åt sara.

Idag har varit den perfekta dagen efter. vaknade upp i ett hus med partyslitna godingar. haha Ida Larsson Hugg, vilken partypingla. Efter ca 7 knäckemakor och fortfarande hungriga gick jag, Ida och Lovi och handlade mat. Sen har dagen spenderats i Lovis supersoffa. Big mama häng hela dagen lång.
Det är njutning det.


-På tisdag kommer mamma och jag fyller 20!



 


Kommentarer
Postat av: ellen

åh underbara sara <3 tack för en fin kväll

2009-02-01 @ 23:29:39
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: luoi

haha big mama är love

2009-02-02 @ 00:02:26
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0