oh no its christmas

Igår var en hel bra dag. Mysfaktorn var hög hela dagen lång.
Först fixade jag med de sista julklapparna, sen åkte jag till Cecilia för att fika på julskum. Jag skulle helt ärligt kunna leva på julskum, iaf i december. Sen tog vi buseen till berns salonger där Lovisa, Johanna och Emma väntade. Oh no its christmas bjöd på en massa finfina musikframträdande. Det bjöds på Hajen, Maia Hirosawa, Jonna Lee, Fibes oh fibes, Petter och hans hiphop vänner och smått fantastiska Timo Räisänen.
Och mitt i konserten gick brandlarmet och vi fick gå ut i kylan, men som tur var var det inget allvarligt och konserten fortsatte fast den här gången med bättre plater för vår del. Förtjusande.
Sen gick vi och åt lite mat för att sedan åka hem och dela ut julklappar.
Fick så fina klappar av johanna och Lovisa. TACK!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0