den tjugotredje december.

Äntligen hemma i Örebro, lite ledighet. Underbara känsla.
Imorse var det dags för de sista julklapparna. Är fortfarande inte helt klar, vilket delvis beror på att posten är världens segaste. Men vem har sagt att alla julklappar måste ges på själva julafton! Kan ju vara kul att få en dagen efter!?

Sen var jag hos pappa och fikade, sen åkte vi upp på stan. haha pappa med döttrar, vilken dröm. Tror han kommer somna gott inatt. Jag fick peka ut lite julklappar, bla en rosa fleecetröja. Såklart till pappas förtjusning!

Efter allt julstök på stan som även resulterade i att en h&m påse med en byxdress, klänning och shorts fick föjla med, var det julpynt med mammi. Vi klädde granen och lyssnade på peter jöback som alltid. Den blev helt förtjusande. Sen bakade vi och nu kollar vi på love actually. Eller ja, mamma sover och jag kollar.






Och igår när jag kom hem lät det så här:
Mamma: - vad är det där för tröja? den gråa?
(den gråa t-shirten hade jag under en tjocktröja och syntes bara ytterst lite)
Jag: - jag ska visa, får jag ta av mig skorna först?
Mamma: mm, H&M eller?
Jag: Aa
Mamma: Bland nattlinnéna?
Sara: Öh aa, jag köpte den igår.
Mamma: Jaha, där ser man. Det gjorde jag också!! Den ligger där under granen!!



Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, vad är oddsen för det då?

2009-12-24 @ 15:11:42
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0