7/12.

Helgen har varit helt förtjusande bra. Så här har den sett ut.
Lördagen var det jobb, nio timmar där lunchen spenderades i den nya volleyboll hallen.
På kvällen åkte jag till Holmen för lite julmys. Det började med att jag åkte två bussstop för långt och tänkte att det är väl lugnt jag går bara tillbaka typ samma väg. Efter ett tag så kände jag verkligen inte igen mig och kom fram till en thairesturang som jag aldrig sett. Ringer till emma för vägbeskrivning.
"-Sara, stanna där du är, jag kommer med bilen." haha jaha tänkte jag, är jag så vilse, och tänka sig på den korta tiden hade jag hunnit gå åt totalt fel håll. Jaja, tur att jag kom fram tillslut.
Emma bakade pepparkaks hus, ett grönt. Sen gjorde vi julkort och lysnade på AbsoluteMusic. Fint.
Söndag, ledighet. Åkte till farmor och farfar för att fika och baka julkakor.
Farmor och farfar är en av de finaste sakerna med att bo i huvudstaden. Skönt att ha de nära.
Sen direkt iväg till volleybollhallen där det var dags för match igen.
Och jag antar att det är jobbigare att sitta brevid, haha jag och Peter var lagom glada åt den urusla domaren och hur matchen gick. Det var längesen jag var så arg, hjälp va mycket jag svor. usch. Men hade ju anledning. Gah.

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0