you can't say no to me.

Tiger lou, finns det något bättre? jag tror nog inte det. Alla känslor som finns i kroppen bara rivs upp och bara snurrar runt. allt vill bara ut. Jag vill skrika, jag vill skratta, jag vill gråta, jag vill ligga brevid, jag vill bara gå sönder, fast på det där fina vackra känslosamma sättet. åh. det är något så smärtsamt vackert. jag älskar den här musiken.

Annars lyssnar jag sönder Erik Hassles Hurtful, som vanligt är jag fruktansvärt ouppdaterad, så jag börjar lyssna nu när alla andra börjar tröttna! Men jag och Johanna gillar videon. Grr. taha.
Ted Gärdestad har gjort en låt som heter come give me love, när jag lyssanr på den tänker jag på landet, farmor och farfars land. där är allt fint mest hela tiden. det är tyst på ett sätt som gör att musiken blir mer mäktig. Lovisa tycker också den är fin så vi lagar mat till den. mums.

De senaste veckorna har bara varit fulfart, och det är helt kalas bra. Jobbet är dock galet tråkigt. men jag ska skriva om mitt cv i veckan och söka som bara den!
Sanna åkte till Australien idag. I lördags hade hon en adjö-middag. det var såå gott och den chokladtårta vi fick var helt underbart god. Sen var det dags för utgång. lite halv bra och jag sov en och en halv timma innan jobbet. lite halv bra. Sov dock igen det inatt med 13 timmars sömn. skönt.

Idag var jag, Ida och Kleva på hermans och åt mat. finns ingen godare mat. Men lite sad var det att säga hejdå ännu en gång till en så kär vän! Puss!

Nu blir det till att sova, men veckan kommer bli så kalas. Mest kalas kommer det bli på fredag då jag och hanna ska gå på Håkan på Grönan. sweeet! jag längtar ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: Hampus

Sen har vi ju en av de mest mysigaste låtarna nånsin, Krama Dej med Björn Skifs! :D

2009-09-01 @ 13:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0