som sockerdricka i magen, så känns det.

Äntligen lite internet, sitter på sollentunas bibliotek och nördar lite.
Det är fruktansvärt mycket jobb nu, fast idag är lediga dagen innan 8 dagar av maxi jobb. det firas med att göra en hel massa tråkiga men dock så nödvändiga grejer som att fixa med räkningar och städa.

Kvällen kommer dock bli kalas, först helmys med ida sen timbuktu. Jag gillar.
Tatueringen sitter kvar, den är lika fin, om inte finare då jag insett att den verkligen passar till alla mina 50 par skor och till alla mina klänningar. hur bra är inte det? ÖSK är det bästa fotbollslaget. Jag ska dansa i helgen. Jag har tre fina brev som jag ska köpa frimärken till idag. Ett som ska skickas över havet till USA. PUSS.

Jag beundrar folks feghet, beundrar hur fort det kan gå att inse att alla är inte som du trodde. Beundrar att du med din feghet förklarar hur du vill ha det. Men du är du och jag är jag. enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0