om du kommer till mig inatt, då skriker jag!

Och det blev en kväll ute med öl, Tingsek den finaste av de finaste ( på lite avstånd), han stod i DJ:båset och spelade fin musik och ett sällskap som bara var för himlans fint.  Det blev lite dansgolv och en hel del fina möten med okända människor på vägen hem! jag gillart!

Sekunden han sa sitt namn var det glömt, men vad gjorde det, vi ses inte igen! Han var bara någon som mellan Slussen och T-Centralen fick mig att inse hur liten världen är och vad jag faktiskt gör i Stockholm. Sen pratade vi skit om falköping och diskuterade matfestivalen. Vilken helfestlig kväll jag har haft!

Jobbet väntar om några timmar, mindre än vad jag kan räkna till på en hand. godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0