kaffe och husvagnar.

Igår var det Timbuktu på mosebacke. gosh va bra de va. han är ju bara föör söt, och så mycket energi killen har. mycket bra var det. och jag fick i mig fyra öl. det är något att poängtera.

Dagen idag har verkligen inte varit alls något kul med, bara hängt hemma och väntata på att få åka till jobbet ikväll.
Men imrogn blir roligare. Jag ska äntligen få träffa farmor, det är helt sjukt va dom där pensionäerna är upptagna. frisör och doktorbesök hit å dit. men imorgon har hon äntligen tid för mig, farfar däremot har pingis så han får jag träffa en annan dag. Sen bär det av till IKEA, där ska jag köpa typ. med fåglar på. och sen ska jag sy kjolar med fåglar på. wii.

Sen lite fika med cecilia. världsabäst.
Jobb till kl 22 och sen blir det DANS! hurra. puss.

-här har ni min nya fina kaffemugg. den går dock inte att vända uppåner.  

Kommentarer
Postat av: ellen

åh! tyg från ikea med fåglar på hänger vid mitt fönster! :D

2009-08-21 @ 09:45:40
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: Issa

har du en egen lägenhet nu?fin mugg:)kram på dig

2009-08-21 @ 12:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0