Good vs Bad.

Sovmorgon är fina grejer. Jag läser ännu en gång sånt som jag skrev för länge sen. jag ska göra en lite grej så då måste jag hitta lite texter igen. hjälp vem är tjejen som skrivit alla hundratals små texter om drömmar, kärlek, problem, ja om allt som finns nu fast i en annan form. Jag tror inte jag känner henne längre. Men vi är nog ganska lika, för jag kan fortfarande känna de känslorna som jag kände när orden skrevs ner. Det är fint.
Och du,  vilket skämt vi levt på.


Snart ska jag gå till biblioteket, sen sy lite.
Köpa en vrålsnygg klänning på HM, baka hemma hos kleva.

Ja, hon lämnar stockholm om mindre än en vecka, det är inte bra grejer.
Det är tråkighet på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: Cissiluskan

Puss!

2009-08-27 @ 14:17:30
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fin!

2009-08-27 @ 15:31:54
URL: http://pealsoflaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0