23 december!

Då var det inte så konstigt att jag frusit hela natten och morgonen! Hej feber!
Alltid, varje lov jag någonsin varit hemma på har varit lika med sjuk, tänkte att det skulle bli annorlunda den här gången, men tydligen inte! suck. Men imorgon är det julafton. En ganska lugn dag. Till Juldagen är jag friskt. Så är det bara.

Förutom det sjuka ärdet här bästa dagen på lääänge! Ikväll klockan fem kommer min nya underbara symaskin!
Det blev en huskvarna! ihihi. Jag har väntat med att sy kjolen till juldagen, bara för att få göra det på den nya!
gaah. jag är ett lyckopiller.

Tar en bild och lägger ut sen, inte för att jag tror ni bryr er hur den ser ut. Men men.
puss.


Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag har också varit en sjukis! Men nu är jag typ friskis, har fått jobba hårt för det! Men tack och lov så är jag frisk nog för juldagen:)

2008-12-24 @ 00:22:13
Postat av: motherfuck

jag vill se! ta det lungt nu fyllesara puss puss

2008-12-25 @ 13:30:13
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0