22 December.

Idag har varit en mycket bra dag! Och det har gjorts mycket! Träffade en efterlängtad Elin på stan för att handla de sista julklapparna. Fast hjälp vadmycket jag har kvar att göra. Sen lämnade Elin mig och jag gick mot drömmen, en ny symasin! Jag´var nog inne i affären i över en timme och pratade med söte-farbrorn som jobbade där! Imorgon ska jag och pappa dit och slå till. Jag är lyckligast i världen! Sen köptejag typ 10kg tyg. Nu ska det sys!

Sen var det dags för lunch, men min lovely Karin. Vilken efterlängtad en! Ett par timmars mys sen var det vidare till pappa, lite julstök. Sen entill efterlängtad människa, Zandra. Vi åkte till Elin, som bjöd oss på middag. mums. Myskväll på hög nivå!

Nu pratar jag med min partyprinssesa, Ida hugg! Heja oss på juldagen.

julklappstime!



Kommentarer
Postat av: ellen

FEST med volleysar är bäst :D

taha

puss på dig sara, och god jul!

2008-12-23 @ 10:00:40
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0