21 December.

Äntligen var man hemma i Örebro igen. Underbara känsla att bara vara ledig! Hemma med nära&kära.

Igår var det sista matchen för det här året, vinst! GP here we come! heja oss! Nu väntar en vecka utan volleyboll, behövs ganska såmycket. Hämta ny kraft och sen köra på!

Idag har jag inte gjort mycket nytta, tänkte att jag skulle måla klart lite julklappar och fixa! Men imorgon ska jag vara supereffektiv. Upp tidigt,  åka upp på stan som resten av folket, köpa klart allt! Hoppas karin har tid och ork med en fika.
På kvällen blir det Elinoch Zandra. Åh, jag tror jag döör av längtan! sista gången vi ses alla tre på minst ett år. Hur sorgligt låter inte det då?! uh. Juste,måste ju sy tre klänningar/kjolar imorgon! Pust.

Nu är det mat och sen mozartkulor som ska bakas!

Jag tycker om tönt-power!





Kommentarer
Postat av: karin

Heeej Saris!

Jag ska också till stan imorgon, och har redan en fika planerad. Men vem kan få för mycket av fika liksom?!

Jag har laddat batterierna idag så att jag ska orka!

Lycklig över att ha dig i stan är jag <3

2008-12-21 @ 18:17:28
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: olivia

jag tror det finns stor möjlighet till det! vi ses :)

2008-12-21 @ 22:14:53
URL: http://oliviaoelina.blogg.se/
Postat av: emmah

haha, dessa mozartkulor!! de är bara för underbara, förresten var det världens hack i skivan, vad ska jag nu göra på lovet?? ;) puss!

2008-12-21 @ 23:35:17
Postat av: saraL

haha dom är underbara! förlåt, allt väntande för ingenting! haha nu kan du vara ute i naturen istället, umgås med familj ochg vänner! du kommer tacka mig emma!

2008-12-21 @ 23:54:24
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0